Toimitusehdot

Voimassa 02.11.2011 alkaen (päivitetty 31.3.2018)

 
Yleistä verkkokaupasta
 
Verkkokaupan tuotteita myy Hepe Trading Oy, Y-tunnus 2363711-9. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
 
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.hepetrading.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
 
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.  Toimituskulut lasketaan pakettien koon, painon ja toimitusosoitteen etäisyyden mukaan. Yleensä toimituskulut ovat n. 12 - 17 euron luokkaa. Jos herää kysymyksiä, aina voi ottaa yhteyttä varaosamyyjään.
 
Maksutavat
Maksutapana on tilisiirto ennakkomaksuna sekä maksu noudettaessa Postista tai Matkahuollosta.
 
Ennakkomaksu/lasku
Postitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Maksusuoritukset osoitetaan tilille FI97 1064 3000 2437 20 Hepe Trading Oy.
 
E-Lasku
Hepe Trading Oy:llä on mahdollisuus lähettää ja vastaanottaa sähköisiä laskuja
Verkkolaskuosoite on 003723637119
Operaattori on Itella Information Oy, välittäjän tunnus on 003710948874
 
Toimitusaika
Lähetämme tuotteita lähes jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 1-3 arkipäivää laskun maksamisesta. Muiden kuin varastossa olevien tuotteiden toimitusaika vaihtelee muutamasta päivästä viikkoihin. Joitakin palikoita täytyy odottaa kuukausia tai vuosia, mutta kohtuullinen toimitusaika pyritään aina vahvistamaan tilausta tehdessä. 
 
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Palautuksesta aiheutuneet kulut hoitaa ensisijaisesti asiakas, myyjä osallistuu yleensä osittain kustannuksiin.
 
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen varaosat@hepetrading.fi tai puhelimella 09 2900 631
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
 
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Hepe Trading Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.